CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 20, 2010

Transformasi a.k.a. Transformation

Masa aku tengah duk kemas-kemas kotak kat dalam bilik aku neh, tetiba terpandang album zaman muda-muda dulu. Bak kata kwn skolah aku dulu, zaman jaafar ‘tonggek’ lagi. Aku pun xtau sejauh mana kebenaran mitos tersebut bahawa di zaman dahulu kala jaafar adalah seorang yang ‘tonggek’. Erk??? Abaikan ok. Seriously, abaikan. Tilik punya tilik, belek punya belek, pastu compare punya compare gambar aku di zaman muda-muda dengan gambar aku di zaman ‘tua’ neh… ternyata aku mampu tersenyum dengan sangat lebar~~hehhehhehhh….kalo nak di compare zaman skolah dulu2 dengan zaman skrang, hmmmm… tak da la teruk sangat pun jadi ‘tua’…(*_*) Hari ni baru aku sedar, satu transformasi secara besar-besaran telah berlaku ke atas aku. Apa korang ingat AF je ke yang boleh wat transformasi??? Aku pun boleh gak larr… Transformasi aku dari sudut apa??? Biarlah gambar yang berbicara…=)

1. Masa kecik-kecik. Umo brape ntah. Aku pun xingat. Budak gum0k!!!






2. Masa umo 9 tahun kalo tak silap aku…(Darjah tiga)



3. 15 tahun (Form 3)





4. 16 tahun (Form 4)



5. 18 tahun (Matrik)



6. 19 tahun (1st year)



7. 20 tahun (2nd year)





8. 21 tahun (3rd year)





9. 22 tahun (4th year)





10. 23 tahun (5th year)



0 comments: