CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 22, 2010

30 Fakta Tentang Aku

1. Binatang halal yang tak pernah aku makan selama aku hidup neh ialah ikan
dan ketam. Jadi sila belanja aku makan binatang lain.

2. Mata aku rabun since aku drjah 4.

3. Masa form 1-3 geng aku ada 4 org ahli. Kelas aku sangat berpuak-puak.

4. Time skolah dulu aku jahat.

5. Aku pernah ceroboh bilik PK HEM masa form brape ntah sebab nak tolong
mmber aku amik buku akaun biasiswa dia.

6. Masa form 3 aku suka tido time klas PAI. Tp ustazah aku baik. Xpernah
kejutkan aku.

7. Aku pernah panjat pagar skolah sebab nak balik awal.

8. Form 2 n form 5 aku xpernah ada buku BM walaupun sebijik sebab aku xpernah
berkeinginan utk buat latihan yang cikgu BM bg.

9. Tiap- tiap kali ada perjumpaan PIBG kt skolah, awal2 aku dah sign borang yg
mengatakan mak bapak aku xbole dtg. Padahal aku xtanya pun lg diaorg.

10. Masa aku form 3, pernah member aku duk maki aku habis-habisan sb dia kta aku
tukar hp baru. Tapi sebenarnya itu adalah calculator.

11. Di musim exam, buku2 rujukan pelbagai cap dan jenama bukan saja boleh di
jumpai di library sebaliknya boleh juga dijumpai kat dalam toilet. Siap dgn
meja lagi kat dalam toilet. Yea…budak2 skolah aku sangatlah kreatif.

12. Masa aku form 3, ada sorg bdk neh dah reserve no.last skali dlm klas. Tiap2
kali exam mesti dia yg dpt no. last. Jadi kami xprlu risau dgn
kebarangkalian akan berada dikedudukan yg paling last. Time kasih kpd bdk
itu.

13. Aku tak pandai makan buah duku, langsat dan ……(buah yg kulit dia satu spesis
dgn 2 buah tersebut. Aku pn xtau nma dia)

14. Darjah lima aku still tido ngan mak aku.

15. Aku pemalas. Kalo kat umah aku hanya akan bgn seandainya dikejutkan utk
makan. Lepas breakfast aku akan smbung tido blk smpai la ke zuhur.

16. Aku xreti bezakan antara halia dan lengkuas.

17. Aku hnya tau masak megi dan air sahaja.

18. Aku kuat makan. Aku gemok.

19. Aku xpernah mengidam atau teringin nak mkn kek secret recipe.

20. Aku suke fast food.

21. Aku ada 1 bilik kat zaba dan 1 bilik kat umah swa. Yeaaa… aku sngt kaya.

22. Siang tadi aku bosan duk zaba. Aku g mandi kt kris mas.

23. Makanan free sngt sedap. Aku suka.

24. Aku tak suka tgk wayang kt mid valley kalo nk tgk citer antu. Org2 kt situ
bisu tapi tak pekak.

25. Santau adalah citer mlayu pertama yg aku tgk kt panggung.

26. Aritu aku bwk kek apam yg warna warni utk kwn aku. Dia kta itu ialah bahulu.
Aku kompius.

27. Aku bgtau aku yg buat kek apam tu kt kwn aku. Aku tipu.

28. Aku pernah kna panggil ngan lecturer bio msa kat matrik sb aku ponteng klas
tutorial. Dia tnya nape aku xdtang, aku ckap aku malas.

29. Masa kat matrik, aku suka tido atas katil roommate aku dan menghuru-harakan
kedudukan cadar dia. Tapi dia sngt tabah dan xprnah balas dendam.

30. Pada waktu ini aku sepatutnya menyiapkan asgment aku. Tapi aku tak buat2
pun. Aku sngt rajin.

7 comments:

BeYuti said...

owoh222...bakpo berat sgt nih...hukhuk...#29 tu kne tambah skt..."tdo dgn buku bertaburan di atas katil smp xde ruang pun roomate ak nak tido" huahua ;p

jasjamal said...

hurmmm..zaman skol ko dahsyat, tapi alhamdulillah kat U da insaf;P tapi ako seblaik nye;D

Just Being Me... said...

yuti>> hehehehe...aku nak tmbah:
"#31 : msa kt mtrik aku ngn rumate aku prnh wat projek jahat secara besar-besaran di mlm hari" :D

jas>> adakah anda ingin mengatakan bhawa anda seorang yg baik di zaman skol???hahahahhaaa...:D

Acik As said...

huhuhu....jelesnya awak wat nakal (bukan jahat yer tp nakal) masa skul dulu...saya paling nakal pun menyusup bawah pagar besi,, dah jadi cam askar lak...yang lain baik blako...hahaha....;p

Just Being Me... said...

as>> hehehe..acik kno la wak prangai baik2 kalu dop gak kno kejar ngn pgawai pnjara la jwbnyo...=)

BeYuti said...

hahaha...cukup lah takat tu...ak dah insaf...(-_-) ak dah tunaikan janji smp dikejar2 plak...aish...huhu

Just Being Me... said...

yuti : bgus la ngisaf doh gak. aku pn dop wak doh kijo2 jahat g2..:)

p/s: dio 'rindu' ko mu la tu. sb tu duk kejar2 blk.