CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 23, 2010

Aku Melayu Sejati

Kes 1 :

mmber >> Nape ko suke wat keje last minute?? esk nak hntr mlm ni bru terhegeh2 nak buat.

Kes 2 :

aku >> Jom kuar esk nak x?
mmber >> Nak2. nak g kol bape??
aku >> Kalo kol 11pg ok x?
mmber >> Ok2. nnt esk da siap msg la eh.

Keesokan harinya. Pkul 11.30pg

mmber >> Mimi, jd x nak kuar neh?
aku >> Jadi. Jap eh. Bru nak pkai bju...
mmber >> Da agak dah. Pkul 11 la sngat.

Pkul 12.15

aku >> Jom. Dah siap..Cpat sket.Lambat2 org tinggal tau.:)
mmber >> ???? sape yang lambat sbenarnye neh????


Ulasan :

Aku ske wat keje last minute and xbrape nak menepati waktu adalah utk mengelak daripada timbulnye fitnah di kemudian hari. Nnt kalo wat keje awl2 n dtg sebelum waktu yg dijanjikan, aku risau org akan beranggapan aku adalah anak cina yang telah di pungut oleh orang melayu~


Its not Me!!!


Sekian...:D

4 comments:

Acik As said...

woish...ore pom skali skalo wat gtuh gak...tapi kena lekeh palo ngan pegawai penjaro...

loni doh jurus xp tapi ore bukae anok cino @ jepun

Just Being Me... said...

hahahaha...nsib baik pgawai pnjara xsuh wak ketuk ketampi..:D

ye ko bkn ank jepun? nmpk ko mato tuh ado iras2 doh...hikhikhik..:P

BeYuti said...

adeh...rupo2 mu la yg membenarkan quote "JANJI MELAYU mmg cmtu"...

acu brubah gk skt...xyoh jd anok cino tp jd 'muslimah' sejati...haha ;P

Just Being Me... said...

yuti>>> jauh lg perjalanan utk mencapai status muslimah sejati tuh..kno cari muslimin yg sejati dlu kot..baru ado smangat sket...:)

<> (&_&)