CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 8, 2010

Bilik Baru dah Mula Buat Hal...

Malam semalam, selepas pulang daripada membeli penyapu berlaku sedikit masalah teknikal pada pintu bilik aku. Huhuhu…cuak gile. Dah la semua barang ada kat dalam bilik. Aku dah mula hilang punca. Dalam kepala otak aku, jangan lah sampai kena panggil technician. Sebabnya??? Huhuhu… aku hanya ada number technician tu sorang je. Tapi technician tu la yang paling aku tak nak jumpa. Hurmm…macam mana tuh??? Aku tak da number phone technician lain…sesape yang terbaca entry ni dan duduk di kolej ini, tolong….tolonglah bagi number phone technician lain yang korang ada kat aku…huhuhuhuu…

pastu nasib baik aku ada kawan kat blok D1. Aku roger dia. Dia datang bagaikan perwira. Aku sangat kagum melihat dia ‘sentap’ tombol pintu tu. Sangat2lah gagah perkasa dan penuh energy…hehehe… thanx ieka…lain kali bole mntak tolong lagi....(*_*)

p/s: kepada bilik aku, tolonglah jangan buat hal sampai aku kena panggil technician..=(

2 comments:

.:: Miss Indee ::. said...

Perwira? ahaha... lawak pule aku mendengarnye... ceh~

Just Being Me... said...

aah..ko lah perwira yg gagah perkasa...ahahhaaha...=)