CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 6, 2010

Say NO to thesis!!!

Masa tahun akhir dulu, aku betul-betul fobia dengan tesis. Tesis yang telah mengubah segala-galanya. Tesis kah yang bersalah???huhuhuhu..tak tau.da aku nak salahkan tesis, ske hati aku la. Masa tu aku pikir, ni la tesis aku yang terakhir. Lepas ni da tak mao buat lagi dah benda alah tu. Stress tahap gaban bak kata muda mudi zaman skarang (hurm..aku tak pernah lagi tengok rupa gaban. Patutkah aku sebut nama dia???). Tp tu la, kita hanya merancang, Allah yang tentukan segala-galanya. Sekarang perkataan tesis kembali lagi dalam idup aku..hmmm…xtau nak rasa apa…penat~ layan je la gambar kat bwh ni…=(

Before doing thesis




After doing thesis and viva



1 year after doing thesis



So, should I welcome thesis?

2 comments:

Just Being Me... said...

hurm...pelangi muncul selepas hujan gerimis...tapi gerimis nya sangatlah panjang sebelum terlihatnya pelangi..:|

Just Being Me... said...

yeah...sy sangat suka akan gerimis..sgt suka akan bau slpas hujan expecially bau rumput~wahhh...kembali tersenyum.=)