CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 16, 2010

Theraphy

Masa balik umah aritu aku dah potong rambut. Aku memilih untuk berambut pendek. Mula2 nak rambut macam agnes monica dalam sinetron jelita tu, tapi batalkan niat sebab rasa macam serabut lak.

******Style rambut aku sebelum di ‘korban’ kan******



******Style rambut agnes monica******



******Style rambut yang aku pilih******



Masa amoi tu duk sibuk merekabentuk rambut aku, tetiba orang kat sbelah aku yang tengah duk buat treatment rambut bersuara…

Orang_sebelah : Study lagi ke?

Aku : Aah.

Orang_sebelah : Study kat mana?

Aku : ukm.

Orang_sebelah : Tak sayang ke nak potong pendek rambut tu?

Aku hanya tersenyum sambil hati aku menjawab…

“I had lost precious things of mine. Stakat potong rambut takde hal sangat la”





Nota-berbahasa-Inggeris-yang-grammernya-ntah-kemana:

Suddently, it remaind’s me about Jang Nara’s character in Wedding drama. In this drama, Jang na-ra as Lee Se-na and Ryoo Si-won as Han Seung-woo. When Se-na gets frustrated with Seung-woo, she changes her appearance including her fashion and her hair style also. Right now, Lee se-na is my idol, ok! Sometimes when you feel down, all kind of this stuff can act as a good theraphy.

7 comments:

Acik As said...

wah wah kebetulan org pom potong rambut...paras bahu...

huhuhu..org nak bawah bahu atau potong same jer...tp pas mak orang repair banyak kali jadi paras bahu...huk3...

lame simpan...:(

Just Being Me... said...

tu la acik. len kali g cari tukang gunting profesional.

eh...bakpo tetiba potong rmbutnyo? theraphy also??(^_*)

Acik As said...

a'ah terapi...dulu kalau potong rambut rase ringan sikit kepala...tp sekarang nih tak pun...sakit kepala cam biasa...xD

Just Being Me... said...

tukar pale lain la...ehehe...

gud luck acik utk exam~jgn duk sakit2 pale plop deh...

BeYuti said...

wahh...mie, same la nga ak...potong rambut ble down gle sbb tutttt...rase cm jd sumone new...hehe..perhaps it`s a gud theraphy

tp skg ak nk try simpan pnjg lak...tp lg xtau berjaya ke x...haha

p/s: sori again 4 that msg...huhu..sori bangat...nnt lpas xm kite smbung citer..huahua

Just Being Me... said...

mu neh. kto keh rumate dlu. byak bnda hok smo.wak plan jahat mlm2 pn bersama2. pahtu down pn smo2.uhuhuhuu...

kalu nk berjaya smpan rmbut panjang, jgn duk down2 sb tuttt lg. cari tuutt lain la. ahahahakk..

p/s: xdop hal la weh psal msg tu. tergugat smeta jah.uhhuhhh...any new story???tel me plzz...=)

BeYuti said...

huhu..neway mu prabih xm tu dlu k...gud luck ye...=)