CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 5, 2010

Kembali ke Masjid Tanah

Hari sabtu seminggu yang lepas, 27 March 2010, besfriend aku, Hazwani Hamdan telah selamat di ijab kabulkan dengan pasangannya, Zul Qais Shahabuddin. Aku doakan semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga akhir hayat dan cepat2 dapat baby yang comel. Ehehehe…

Masa diaorang nikah minggu lepas aku xdapat attend sebab kena balik kampung di saat2 akhir. So, untuk mengubati kekecewaan itu, aku g majlis di pihak lelaki hari sabtu aritu, 3 April 2010, kat masjid tanah, Melaka. Perjalanannya sangatlah jauh. Terpaksa naik komuter sampai seremban. Pastu dari seremban amik bas ke tampin. Ada la sejam lebih duk dalam bas. Dah sampai tampin kawan aku jemput n seterusnya bergerak ke londang, masjid tanah.

Majlis pihak perempuan kat Ampang


Pasangan pengantin bersama ex2 classmate yang dapat hadir


Sangat cantik~

Majlis di pihak lelaki kat Londang


Menyerbu bilik pengantin


Bergaya ala-ala pasangan romantik

Apa yang aku jumpa dalam perjalanan ke kenduri kawin…

Tempat yang menyimpan seribu satu kenangan dan amat ku rindui…hampir lima tahun aku tak jejak tempat ni.uhuhuhhhh…












Hari sabtu yang agak memenatkan tapi amat menyeronokkan dan mengujakan...=)

0 comments: