CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 30, 2010

Pesta Buku Antarabangsa 2010

Bermula 19-28 March 2010 hari tu, di PWTC berlangsungnya Pesta Buku Antarabangsa 2010. Pada hari keenam baru aku berkesempatan untuk g sana. Aku g hari rabu. Saje pilih weekdays sebab kalo g weekend takut sesak. Tapi time weekdays ramai budak skolah lak. Aiihhh…

Mula2 sampai, booth yang aku cari ialah PTS, Telaga Biru dan Galeri Ilmu. Aku singgah kat booth PTS dulu. Best beli buku dekat PTS sebab kalo bawa kad matrik, dapat less 30%. Banyak tuuu… dah amik banyak buku pun tak sampai seratus hinggit lagi. Dah puas melawat booth PTS, g booth Telaga Biru lak. Dekat Telaga Biru takde less tapi banyak buku yang best2. Rambang mata dibuatnya. Last skali baru g kat booth Galeri Ilmu. Susah betol nak jumpa booth Galeri Ilmu. Sampaikan kena bertanya dua kali baru jumpa.

Buku-buku yang aku beli di Pesta Buku Antabangsa 2010

PTS



















Ni percuma buka yang dapat kat PTS




Telaga Biru








Galeri Ilmu





Buku Sambil Menderma





Penat nak bawak buku2 ni sume. Disebabkan tersangatlah penat + panas yang terik sampaikan aku tersilap naik komuter ke port klang masa nak balik. Sedar2 dah ada kat angkasapuri. Terpaksa la turun dan tunggu tren yang seterusnya. Tersangatlah buang masa...=(

0 comments: