CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 16, 2010

Orang sweet macam aku memang murah rezeki…

Perkara diatas dirujuk. <--- ala2 nak buat surat rasmi untuk subjek BM

Warning!!!

Entry pada kali ini diibaratkan masuk bakul angkat sendiri. Kepada sesiapa yang rasa pening-pening dan ada penyakit ‘morning sickness’, sila cari pintu exit dan jangan muntah di blog aku.

Beberapa bukti orang sweet macam aku murah rezeki~

Kisah aku yang sweet part 1 >> Aku dan membe_1...

Dua minggu lepas membe_1 blanja aku makan sebab dia kata aku dah banyak tolong dia. Bila aku kata tak nak sebab aku tolong ikhlas, dia kata tak boleh. Mak dia yang sruh blanja aku. Mak dia dah siap masukkan duit lebih untuk blanja aku. So, itu amanah dari mak dia… huhuhu…terharu aku dengar ayat tu. Siap mak dia yang sruh blnja aku tu... terasa betapa sweetnya aku pada pandangan mata mak dia. Ahahahaaakkk… Disebabkan itu adalah amanah dari mak dia, aku terima je la dengan perut yang terbuka…hehehehe…

Kisah aku yang sweet part 2 : Aku dan membe_2

Weekend aritu budak ni blanja aku. Dah la blanja aku, pastu cakap aku sweet pulak tu… hahahahhaaaaa… tapi sesungguhnya aku memang sweet pun~~. Thanx kepada yang memuji. (riak dan takabbur jap). Mesti aku lagi sweet dari Dracula jambu ala2 irwanshah ko tu kan???...:D

Kisah aku yang sweet part 3 : Aku dan membe_3

Kali ni aku yang bakal blanja orang. Weekend ni kalo takde pe2 aral, aku kena blanja budak neh… Owh ye, jangan nak perasan ye… kamu bakal dibelanjakan (betol ke ayat ni??) bukan sebab kamu sweet. Tapi sebab berdekatan dengan tempat yang akan aku belanja kamu itu ada sesuatu yang sweet untuk aku teropong…hahahahhahaaa… sweet kan aku??blanja kawan sebab aku nak skodeng ‘benda’ yang sweet…






Fakta tapak kaki yang menarik.

Banyak persamaan antara Kisah aku yang sweet part 1 ngn part 2 :

i. Dua2 orang yang blanja aku neh, kena aku yang jemput. Hahahahahhahaaaaaaa….=p

ii. Dua2 blanja makan kat tempat yang sama. ~tempatnya tak boleh dinyatakan disini. Nnt aku kena boikot n brainwash~ ehehehee…

iii. Bukan stakat tempat je yang sama, tetapi juga duduk di meja yang sama. Tepi dinding. (^_^)

Untuk kisah aku yang sweet part 3, tak boleh nak story lagi ada persamaan ke tak sebab benda ni belum lagi berlaku ketika entry ini ditulis.



Sekian. Salam sweet dari aku~

10 comments:

Acik As said...

wah..wah..sweet2 tapi jangan sampai kena kencing manis...kehkehkeh...

ni bila cik adek sweet ni nak blanjer saya lak...

xD

Just Being Me... said...

kencing manis??owh no..no..no..
sweet i ni len tau. xsama ngan gula..hahahaha...=)

erkk??blanjer??hmmm...rsa2nye lebih afdal kalo org yg bru blk dari pulau redang yg blanjer...:p

BeYuti said...

alamak, lupe n gtau...tempat tu mmg xde dinding pun...tempat nk makan pun xde...kne bungkus bwk blk...haha
mmg xkn ade persamaan la...

sweet sgt ke bende tu?? haish ;p

Just Being Me... said...

woiitt...mu bia btol..mksudnye kno bungkus ko???xleh makan n skodeng c2 ko???adehhh...tipah tertipu..=(



bnda tu mmg sweet pn~~=)

yuti said...

ho la mugo gerai tepi jale jah...huhu...tp ado jah kedai make dekat tu...hehe

hurmm...sweet la sgt dop...;p

Just Being Me... said...

hukhukhukhuk....doh tu xkan nk g bli c2, nk g mkn kdai org lain...uwaaaaaaaaaaaaaa....mkn kt umoh swa mu dlu la..nak??eheheeee...(*_^)

BeYuti said...

bakpo mu suko nk g make kt umoh sewa ak dulu?? hah ado maksud tuh...;p

nati ak tnyo kay luh...buleh sero xdop prob...hehe

Just Being Me... said...

huhuhu...xpyoh la mkn c2..segan la plop. ado ko patut bli nsi nk g mkn umoh ore..len la kalo mu blnja kay skali...=)

BeYuti said...

huuuuuuuuuuuuu...akhirnya same gk ke??? (^_^)

Just Being Me... said...

huhuhu..pengakhirannya lebih kurang sama..sob..sob...