CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 21, 2008

Kesedihan Ini Mengajarku Sesuatu~

Assalamualaikum w.b.t...


19 oktober 2008,hari ahad, aku g upm utk menghadiri majlis konvo my bespren since matrik..ehehe..dia nih rum8 aku msa matrik..byak la duk wat keje2 yg tak berfaedah ngn dia tym mlm2...ahahaaak...tp skrg ktaorg da lain~msing2 da brubah...xda duk main2 da~standard r..da bsar n da matured~~ehehehe...=)

Masa g majlis konvo dia~teringat masa aku konvo 9 ogos 2008 hari tu~pn hari ahad gak. Tetiba aku terpikirkan sesuatu..ada sesutu yang menyentuh hati ak..to my ex-rum8...izinkan aku memulakan cerita eh.kalo ada kesilapan disetiap kata2, harap diampunkan larr~~

Bila aku tengok my bespren ni, tetiba aku rasa sayu dan insaf jer~ iye la...walaupun kedua orang tua dia da xda, tp dia still cekal dan bole berjaya. Masa dia konvo tu, abg dan sepupu dia ada dtg, tp aku dapat rasa, feel dia mesti lain..di saat orang lain bergembira dengan mak ayah, bergambar sana sini, dia hanya dgn abg dan spupu dia jer..

My wish, if benda ni yang menimpa aku, aku bole jadi setabah dan seteguh dia.. so, kepada sesapa yang still ada mak ayah, hargailah mak ayah anda sebelum mereka pergi meninggalkan kita untuk selama-lamanya. Gembirakanlah mereka dengan kejayaan kita dan jangan sekali-kali menyusahkan dan wat mreka sedey~ucapkanlah kata-kata sayang kpd mak ayah mulai sekarang sebelum terlambat..

Erm..walaupun aku rasa sedey, tp sekurang-kurangnya...Kesedihan Ini Mengajarku Sesuatu~~to my ex-rum8 tu...gud luck in wateva u do..smoga berjaya amik master...my prays always for u~~



Kasih Mimiey~


3 comments:

Anonymous said...

=) memula thanks a lot to my X-rumate sbb sudi mendoakn kejayaanku...pengalaman setiap org mmg berbeza dan pengalaman itulah yg mengajar setiap org erti kehidupan sebenar di dunia yg sementara ni...ape pun yg terjadi...kite kne truskn hidup...hidup kite xlame n same2 la kite berusaha mencari redhaNya...=)*senyum selalu*

Just Being Me... said...

btol..btol..btol..
eheheh..bkn senyum slalu lar~tp senyum sokmo~~

Anonymous said...

huhu, touching nyee... T_T